Selasa, 24 Januari 2012

Tikam Belakang

haiishhh (panjang mengeluh).. mana tak nya.. dah kena pada aku.. 2 kali... bukan sekali... ''ku sangkakan panas berpanjang rupanya gerimis di tengahari''  hahahahaha.. tetibe jer.. hahahaha... ini lah aku, suka merapu.. hehehe..

kisah 'tikam menikam'' ini bermula apabila aku tak datang ke site tengok aduan.. bermulalah seorang mamat di site ini melontarkan pelbagai tohmahan terhadap aku dan bos aku.. sampai bos atas pun dah kenal aku sebab aduan2.. hrmmm... terima kasih kat acong clearkan semua masalah ini.. aku tau kau ada kabel besar.. hehehe..
 adeh.. mat n**i kau memang tegar!!! lembut lidah dari gigi.. tak da siapa sangka perangai kau macam tuu..


saja nak tulis di blog yang lama aku tak kunjung ini..  sebabkan mamat  yang suka tikam aku secara senyap2 ini, terus tak de mood masa nak jalan kat singapura.. hampeh tol!! aku dah doa supaya dia ini insaf dan tak buat pada orang lain... tak nak doa lebih2 sebab bila aku doa buruk akibatnya.. doa orang dizalimikan tiada hijab... Allah terus terima.. pernah aku doa orang yang jatuhkan air muka aku depan orang ramai kena balasan yang teruk berlipat kali ganda, akibatnya, suami dia mati.. tak keruan terus dia..


okkk laa.. nak out.. hehehe...
 apa pun '' CAKAP SIANG PANDANG-PANDANG, CAKAP MALAM JELING-JELING''


                                                                        -SEKIAN-


*aku cuba untuk menggunakan bahasa melayu yag betul.. hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan